Jedna z najväčších slovenských bánk čelí momentálne výpadku niektorých služieb. Klienti Tatra banky po otvorení mobilnej aplikácie zistia, že banka bojuje s technickými problémami, okrem tej evidujú ťažkosti aj s internetbankingom, informuje Tatra banka na svojom webe.
„Vážený klient, dovoľujeme si Vás informovať, že z technických dôvodov môžete aktuálne v mobilnej aplikácii Tatra banka a Internet bankinguTB zaznamenať nedostupnosť niektorých služieb, ako napríklad zobrazenie pohybov, trvalých príkazov alebo výpisov. Platby je možné zadávať, spracované však budú po odstránení príčiny, rovnako ako prichádzajúce platby,“ informuje banka svojich klientov.
O prebiehajúcich problémoch informuje banka svojich klientov aj na svojom webe. „Na opätovnom sprístupnení dotknutých služieb intenzívne pracujeme. Ospravedlňujeme sa za dočasný nekomfort,“ napísala banka. Výbery hotovosti aj platby kartou sú k dispozícii bez obmedzenia.